Nu gaat het echt beginnen... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Rianne Os - WaarBenJij.nu Nu gaat het echt beginnen... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Rianne Os - WaarBenJij.nu

Nu gaat het echt beginnen...

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

18 Januari 2006 | Nederland, Rotterdam

Dag allemaal,

mijn eerste site, mijn eerste verhaal, mijn eerste grote reis, en mijn eerste echte ondezoek. En jullie mogen delen in de primeur.

Ik weet nog niet hoe de situatie in Dar es Salaam zal zijn (Tanzania), geen idee of ik jullie op de hoogte kan houden van alle activiteiten en of ik foto's kan laten zien. Ik weet niet eens of waar ik zal slapen en mijn onderzoek zal doen. Ik weet nog niet exact wat de onderzoeksvraag gaat worden en wat we precies gaan doen. Ik weet dus nog niet veel!

Maar wat ik al wel weet is het belangrijkste: mijn vertrek! Mijn ticket is geboekt en de vaccinaties zijn binnen. Nu alleen nog een voorraad malariapillen halen en ik ben klaar voor mijn eerste trip naar de tropen.

Veel leesplezier en tot ziens!

Rianne

• 15 Maart 2006 - 20:16

Evert-Jan:

Als je maar wel zeker weet dat je levend terug komt:-) Klinkt erg spannend zo, vertel meeeeeeeer!

• 16 Maart 2006 - 16:54

Ilona:

Ja, het gaat nu echt al opschieten! Vertel ons eens wat over wat je nu al meer weet!? En wat je verwachtingen zijn!
    Ben benieuwd! :-)
    Nog veel succes met alle voorbereidingen!!!
    groetjes!

• 26 Maart 2006 - 19:11

Grote Neef!!!:

He Rianne,
    Veel succes en hoop dat je het net zo naar je zin krijgt als ik het heb gehad! Zal Dave wel n btje troosten met n motortochtje op zijn tijd. Groetjes Carlo